هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تاورز روتانا دبی

تور دبی هتل تاورز روتانا

هتل 4 ستاره تاورز روتانا در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است که بسیار لوکس و زیبا می باشد. این هتل در کنار برج الخلیفه می باشد و منظره زیبایی از این برج را به نمایش می گذارد که باعث جلب توجه بسیاری از توریست ها و مسافران عزیز تور دبی مهر 94 می شود. موقعیت مکانی این هتل برای مدیران و تجاری که برای دیدن نمایشگاه های دبی به این کشور سفر می کنند بسیار خوب و مناسب است. هتل تاورز روتانا متشکل از 360 اتاق است که بسیار زیبا لوکس و تمیز می باشند. اتاق های این هتل دارای مبلمانی زیبا , تلویزیون ال سی دی , حمام , صندوق , اینترنت که هر ساعت با پرداخت سی درهم شارژ می شود و... می باشد. اتاق هایی که در طبقات بالای هتل هستند منظره فوق العاده ای را از دبی برای مهمانان و مسافران عزیز تور دبی آبان  94  که در این هتل اقامت دارند فراهم می آورد. صبحانه نهار و شام در رستوران این هتل به صورت بوفه می باشد و مهمانان هر آنچه را که میخواهند می توانند نوش جان کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز که در پشت بام آن قرار دارد و دارای منظره زیبایی از بلوار جمیرا می باشد , سونا , جکوزی , باشگاه بدنسازی و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی آذر 94  می توانند با اقامت در اینن هتل از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاورز روتانا

 

تور دبی هتل تاورز روتانا

 

 

 

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی متشکل از 409 اتاق زیبا و لوکس می باشد. برای آسایش مسافران تور دبی پاییز 94  در این هتل یک صرافی وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اتاق مخصوص برای نگهداری از کودکان , سالن بدنسازی و .... اشاره کرد. مسافران تور دبی مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری آرام  راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

 

 

هتل جمیرا روتانا دبی

تور دبی هتل جمیرا روتانا

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آبان  94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: